Enpäs oo aikoihin tänne kirjotellukaan!No anyway,olimme Sharon kanssa noin pari viikkoo sitten yhdistetyllä uinti/kauppa/poseeraus-lenkillä!Otimme muutamia kuvia!Tässä tulos..

Näin kiltisti mä jään äippää aina ootteleen kaupan pihalle,kun se hakee sielt jotai,sit mua aina ihaillaa sillä aikaa,en tiä miksköhän:-)??

932738.jpg

Ehkä mä oon sit kaikkie mielestä nii ihqunen:D ??!!932742.jpg

Menimme kaupan taakse nurmikentälle vähä ottaa poseerauskuvia ja kauppias-setä oli sanonu siskolleni,joka on kyseisessä kaupassa töissä,että "hän näki siskosi koiran,on se iso,pelkäsin että se pääsee irti ja syö mut"....hehheh...Näkisipä sitten ison uros Leon,nii vois sanooki näin...:-)

Tässä mä nyt  yritä ton äipän mieliksi seisoo(ihan tautusen typerää olla paikallaa...)

932752.jpg

932762.jpg

Jaa pitäskö muka olla ryhdikkäästi?En kiusallanikaan...:-)

 

932940.jpg

No okei,mä yritän...jos ei hirveen montaa otosta enään...!!?!

932768.jpg

932943.jpg

Äääääääh,eix jo piisaa,selkä väsyy,etsä näää:-)

932949.jpg

Sit päästii joen rantaa asti sentää,ja taas,eiii,äipppääää,anna mun jo olla,menisin uimaa,pleace...!!!

932954.jpg

932961.jpg

932954.jpg

No nii,nyt päästii asiaan,josta me Leonbergit tykkäämme,yess!!

932972.jpg

932965.jpg

Kaislikossa kuhisee...:-)

933012.jpg

Ai määkö muka märkä,jos mä vähä ravistelen,vilvottasin suakin samalla,jookos...?!?

933008.jpg

933006.jpg

Kuka tulee,kysyi äippä multa,sillonha mä alan toljottaa ja saa kerranki uljaan kuvan...

933011.jpg

Ai tuolta vai,eihän sieltä ketää tuu,ainaka tänne...huijaat,jotta saat muka parempii kuvia,epistä!!

933010.jpg

Katos mitä mä löysin??Hähää et saa kii(ja vauhtia meinaa riitti,uskokaa tai älkää:-))

933013.jpg

933016.jpg

Ei oikee onnistunu liikekuva,kun ei ollut asetukset kohillaan,dam  dam,mutta keppi mulla on,ja lujaa menen!!!

933019.jpg

Piti se veteenki viedä,hah,kauhee se muute karahka onkin:-) Hehheh...

No niin,nyt mä poseeraan märän pääni kans sulle,enks oo niiku vähä nätti hei...

933026.jpg

OLET KYLLÄ!!!Ei sitä voi tässä muuta todeta,ku että on sulla Sharkke upee pää,sen on moni muukin huomannu:-)

933027.jpg

Muuten siihen jokirantaan saapu mies kattoon siittä naapuri talosta,kun kuuli mein mekkalan,se "setä"kysy,että onko se pentu,hauskaa ja vauhtia hällä tuntuu olevan...Mä taas sain oikaista,että joo...4-vuotias pentu on:-)

Ei oo meinaa ensimmäine kerta kun mein "nuorikkoa" luullaa pennuks,on se nii vilpertti ja leikkisän mukulamainen vieläkin,taitaapi lopun ikänsä olla,mutta toisaalta hyvä niin...

Tässä Sharonin lempiuimapaikka,jokiranta,josta porukat lähtee kanootilla!

933029.jpg

Että sellasta vauhtia sitä meillä,pitkästä aikaa...

Sitten menimme mettäpolkua kotio,mistä aina kauppareissulla oikastaan,Sharon saa kulkea vapaana siellä!Syksyä ilmassa,tää kuva on kaksi viikkoa vanha kyl,nyt on hitsin hienot ruskat,tarvis mennä oikee mettää ja kuvailla...

933036.jpg