Lähdettiin Sharonin&kaverini Sannan kanssa lähimetsään lenkille tänään!Sanna oli oikeen keittänyt kaffeet mukaan ja hänen tyttärensä(Anni)oli leiponut pullaa,ja me saimme nyt maistiaisia mukaan,kiva:D

889539.jpg

Tyttäretkin tulivat perässä sinne(vasemmalta Emilia mun tyttö ja Anni)

889442.jpg

Aika synkältä näytti ilma,ei satanut kuitenkaan vielä,kun lähdettiin!Kamerasta oli patterit aivan loppu,ei aina ottanut edes enää kuvaa,vaan pimeni:( Sain kuitenkin joitain kuvia aikaiseksi,Sharonia on kyllä välillä vaikee kuvata,kun hän tosiaa on nii kerkeeväinen ja eloisa,että välillä käy siis niin et ei tuu ku osa koirasta kuvaan:( Meno on kerta kovaa....:D

Ei malta olla paikallaan,ni ei malta!!!!

Meillä oli oikeen "terapiaistunto" Sannan kans siellä laavulla,ennen kun tytöt tulivat:D!!Nimittäin parannettiin maailmaa,haukuttiin äijät:-) ja pohdittiin syntyjä syviä.....

Sharon "kysyy",että josko mäkin voisin tulla niiku sinne sisälle katokseen,kun vettä alko sataan kaatamalla!!

889432.jpg

Sanna se sano,että tuu vaan(lue:Sanna ei muka pidä koirista,ja niin hellästi hoivaa:D)...

889427.jpg

Mitä?Etkö sä niiku enää rapsuta mua???Mä oon ainaki sun kaveri,ootha säki mun,vaikka sä kissaihminen ootki,mä ku oon siis leijona,etkö sä tajuu:-)  ???889443.jpg

No okei,jos noin rauhallisesti siinä oot,ni saat olla....:)

889445.jpg

Sharon sai kans pullaa....

Sharon:Ni voisitsä antaa sen jo,mitä sä äippä oikeen yrität,hä?Äippä:No en mitää muuta,ku et oisit HETKEN paikallaan ja vaikka seisoisit nätisti,et sais jonkun kuvan susta senki RIIVIÖ:)889450.jpg

No nii,jopas jonkinlaisen otoksen sai!!

889439.jpg

Matka jatkui siitä sitten,kun oltii kaffeet juotu ja pullat syöty(nii ja purettu sydämiämme tarpeeks:)) etiäpäin pieniä kivoja polkuja kohti Kauttuata!Sharon löysi tietysti sen saman lempirapakkonsa,kun yleensä sillä reitillä,ja meni kokonaan sinne ja joi vettä:)

889451.jpg

Se on kyllä todella kiva paikka,missä ne polut sijaitsee tuol mettässä!!Tästä ei oo,kun vajaa kilsa niiden alkuun!Sitten onkin polkuja joka suuntaan,pienempiä ja sitten varsinainen lenkkipolku!Ja tuo on siitä kiva,kun saa mennä koirien kanssa,kun pururadalla täällä ei sais...:(

No mää yritän  nyt sitten olla niiku ne hienot koirat,jotka käy näyttelyissä ja joutuvat(tai saavat,iha mite kukin tykkää...)olemaan rauhallisesti ja esiintymään:)Olen kyllä aika rapainen,kun tuolla ojassa (lue:"vähän")tuli likaiseksi!

889453.jpg

Mitä tölläät?Mennään vaan,mee sä edeltä...

Sharon nimittäin on usein mettässä varsinkin pienillä poluilla sellanen,että kulkee perässä,ihan lähellä,en tiä kui,muuten hän kyllä paahtaa meneen ku heikkopäinen ja tosiaa niitä kuvia ei aina saa mieleisiää tästä kaverista!

889454.jpg

Metsäretkemme oli kaikenkaikkiaan ihan virkistävä,vaikka ilma olikin sitte lopuksi aika nihkee!Käytiin kaupan kautta,tietysti suklaata ostamassa:) nii ostin mä Vichyäkin...heh!Kiitos seurasta Sanna,tytöt ja Sharkke!!Mennää vaikka ens sunnuntaina taas,jos en joudu(pääse:D)töihin!Tänäänki oli soitettu sillä välin,ku oltais tarvittu vanhuksia hoivaamaan:)

Kotona sitte myöhemmin menimme pesulle molemmat,koira ja minä,Sharon oli meinaa senverran rapainen;)

Saanko mä "reppana"tulla jo sisälle täältä takapihalta?Joko viet mut pesulle äippä?

889422.jpg