KIDI on Maine Coon rotuinen 7.5 vuotias kastroitu poikakisu.Kidi on Goldenstream,s kissalasta Joensuusta Tiina ja Jari mustoselta lähtöisin.Kidi tuli meille ollessaan n.2.5 vuotias,haimme hänet Klaukkasta,omistaja luopui allergia takia.Kidin rekkanimi:Goldenstream,s Beethowen.Kidi on koiramainen kissa,kuten Maine Coon-rotu yleensä onkin.Meillä se ilmenee seurallisuutena,hän juttelee KOVALLA äänellä ja on aina mukana kaikissa touhuissa!Ruokaa pitää saada heti,ulkoilemaan pitää päästä heti,kun hän haluaa, muuten maukuu ja kulkee perässä niin kauan...Kidi on todella hyväluonteinen,hän hyväksyy kaikki,jopa vieraat kissat ja jopa omalla alueellaan,kunhan ne toiset eivät ala mitään isottelua,sitten onkin Kidillä asiaa:D jaKidi sanoo "viimeisen sanan"!Maine Coon-rotu on vienyt niin sydämeni,että olen ajatellut jo jonkin aikaa hankkia Kidille seuraajan,eli Maine coon pennun!!!Kaverillani on Siperiankissoja,joiden kanssa käy näyttelyissä,he ovat saaneet hyviä arvosteluja!Hänen kissansa ovat Turusta kotoisin Piperitan-kissalasta!Viimeksi olin hänen mukanaan,mua puri kans näyttelykärpänen!Kidi on ollut vain kerran pentuna näyttelyssä. DIMMU on tosiaan leikkaamaton 6-varpainen maatiaiskissa,puolipitkäkarvainen,n.2.5 vuotias!Kävi vain niin,että Dimmu katosi(karkasi)tänä kesänä,laitoin lehteen katoamisilmoituksen,mutta kukaan ei ollut nåhnyt mein karkuilevaa vintiötä!Se oli tosi kova paikka mun 13v tyttärelleni,joten me otimme sitten uuden kisunpennun!siitä lisää,kunjaksan:D883558.jpg

885519.jpg

885525.jpg

Siis mä vartioin tätä konetta!

885614.jpg

Kidi

883511.jpg

DIMMU

883764.jpg

883765.jpg